Aamu alkoi oikein mukavasti hyvällä musiikilla, ei vituttanu yhtää niin paljon kun yleensä aamuisin! Väsyttää kyllä hieman kun ei oo vielä kahvia tullu keitettyä, sit rupeis vähä heräilee jos sais pari kuppia kaffetta.

Ajelen ruokatauolle töistä kotiin kaikessa rauhassa kunnes joku vanha äijä meinas kiilata mun kylkeen ja painoin torvea miehelle sillä periaattella että äijä tajuais olevansa mun kyljessä kohta jossei tee jotain, no eihän se auttanu vaan jouduin itse vetään jarrut lukkoon ja äijä jatko vaan ajelua. No sitten pysähdyttiin liikennevaloihin niin äijä näytti mulle keskisormea! Jumalaut, kyllä rupes silmät pullistuun päästä pihalle kun sapetti niin paljon, olis vissiin pitäny antaa äijän ajaa vaan kylkeen!

Päivän pelasti raiteilleen onneksi yksi herrasmies parkkipaikalla kun olin juuri ostamassa lippuautomaatista pysäköintilippua tämä herrasmies avasi auton ikkunan ja huusi mulle että "saat tän mun pysäköintilipun kun siinä on vielä puoli tuntia aikaa ja oon ite just lähdössä tästä", kiitos herrasmiestä kohteliaasti. Miten noinkin pieni asia saa heti paremmalle tuulelle?

Kaikenkaikkiaan siis kohtuu muikee päivä, tosin onhan sitä vielä jäljelläkin! Töihin siis takaisin-->